Sunday 15 June 2014

Phyto Science Snow Algae Chlorophyll (Bahasa Malaysia)

Salah satu faedah kesihatan terbaik yang boleh kita perolehi melalui pengambilan suatu bahan

mentah, diet makanan hidup adalah menikmati pelbagai faedah kesihatan dari Snow Algae Chlorophyll.

Snow Algae Chlorophyll adalah fakta yang MENAKJUBKAN!

Kadang-kadang, alam semulajadi bertindak secara ketara untuk kebaikan kita.

Tahukah anda terdapat sesetengah perkara dalam kehidupan yang amat jelas ketara sehinggalah kita sendiri tidak dapat mempercaya kebenarannya!

Antara termasuk, menghilangkan kesan wain merah dengan wain putih (Saya masih tidak dapat percaya 
keberkesanannya!), pada hakikatnya, contoh sebegini terdapatdi mana-mana jua.

Dan Snow Algae Chlorophyll merupakan salah satu daripadanya.  Setahunya betapa penting kesihatan sel darah merah kepada kesejateraan tubuh manusia, sekiranya kami sedang mencari sesuatu untuk memastikan sel darah merah kami adalah bersih, sihat dan banyak, adakah kami akan mencari sesuatu yang pastinya akan memberi badan kami alat yang paling tepat untuk  mencapainya? Sudah tentu!

Seterusnya, apakah bahan yang paling penting bagi tubuh kami untuk membina dan mengangkut sel darah merah? Hemoglobin. Jadi, adalah logik kami patut membekalkan tubuh kami hemoglobin!

“Tetapi bagaimana?” Anda bertanya.

“Snow Algae Chlorophyll” adalah jawapan saya

Faedah-faedah sekiranya anda memilih pilihan yang tepat iaitu “SNOW ALGAE CHLOROPHYLL”

1. Anti-Karsinogenik:

Snow Algae Chlorophyll melindungi terhadap hos karsinogen yang boleh didapati di dalam  makanan yang berkulat-sarat seperti kacang dan bijirin, bahan toksin dari daging masak dan  karsinogen jangkitan-udara (dari pencemaran). Ia menghalang metabolisma bahan kimia yang merbahaya di dalam badan kami yang dikenali sebagai pro-karsinogen yang akan merosakkan DNA kami. Kajian-kajian yang diterbitkan di dalam jurnal Carcinogenesis and Food and Chemical Toxicology secara jelasnya menunjukkan yang klorofil dapat menghalang karsinogenesis- dan kajian lanjutan turut menunjukkan klorofil adalah pencegah penyakit barah. Ahli kaji di Oregon State University turut membuat kesimpulan: “ Pada…kadar penyakit barah yang releven kepada manusia, klorofil adalah pelindung yang amat kuat” Kesan yang hebat dengan kombinasi Snow Algae tulen.

2. Anti-oksidan & Anti-radang

Mengandungi kandungan tinggi Vitamin A, C dan E, Snow Algae Chlorophyll mempunyai kapasiti anti-oksidan yang kuat dan turut membantu mengurangkan radang.

3. Pengikat Logam Berat

Snow Algae chlorophyll adalah salah satu pengikat semula jadi yang penting. Keupayaannya untuk mengikat dan membuang toksik logam berat seperti merkuri membuatnya penyembuh yang terkuat! Saya akan membuang empat tampalan merkuri pada gigi saya dan sudah pasti saya akan mengambil BANYAK klorofil selepas prosedur tersebut.

4. Mengubati Nafas Berbau

Ini merupakan bonus dan amat berkesan! Snow Algae Chlorophyll mempunyai dwi-tindakan mengubati nafas berbau. Pertama sebagai pewangi, ia dapat membuang bau busuk mulut dan kerongkong, tetapi yang kedua (yang lebih penting), ia mempromosi kesihatan system penghadaman yang merupakan sebab utama nafas berbau.

5. Penyembuhan Luka & Antiseptik

Walaupun Snow Algae chlorophyll sebenarnya tidak mempunyai sifat antiseptik secara tersendiri, namun secara ajaibnya, ia MEMPUNYAI keupayaan untuk membantu tisu badan untuk membunuh kuman. Dengan menguatkan tisu, ia meningkatkan daya tahan sel terhadap penyakit dan pada masa yang sama, mencegah pertumbuhan bakteria! Kajian turut mencadangkan klorofil dapat membantu dalam penyembuhan luka dan pencegahan jangkitan semula.

6. Penghantaran Magnesium Secara Pantas

Snow Algae chlorophyll kaya dengan magnesium, iaitu sejenis mineral yang beralkali tinggi dan justeru pengambilan makanan yang kaya dengan klorofil akan memberi kesan alkali tinggi kepada badan. Magnesium adalah sangat penting kerana ia dapat membantu menghantar oksigen yang amat diperlukan kepada sel-sel dan tisu-tisu, pembentukan tulang, saraf dan fungsi otot- TAMBAHAN PULA-magnesium adalah kritikal untuk sistem kardiovaskular , system penghadaman, sistem saraf, otot, ginjal, hati dan kelenjar-perembes hormon serta otak di mana semua organ-organ ini bergantung kepada magnesium untuk fungsi metabolik.

7. Mengandungi vitamin K, C, asid folik, besi, kalsium, protein

Semua ini adalah penting untuk pembinaan dan pembaikan sel darah merah serta merangsangkan  sistem imunasi badan.

8 Hasrat dengan SNOW ALGAE CHLOROPHYLL???

1. Mereka yang berhasrat untuk membuang toksin melalui kumuhan najis

Snow Algae Chlorophyll menyembuhkan secara dalaman dan luaran keadaan kronik dan menghentikan pertumbuhan dan perkembangan toksik bakteria.

2. Mereka yang berhasrat untuk mengurangkan sisa racun perosak dan toksin

Snow Algae Chlorophyll secara berkesan mengurangkan bahan toksin dari racun perosak dan bahan kimia di dalam badan. Ia memerangkap dan membentuk kompleks dengan bahan mutagen.  Ini dapat merendahkan risiko di mana bahan mutagen ini melekat pada gen dan menyebabkan kerosakan.

3. Mereka yang berhasrat untuk menyeimbangkan tahap asid-alkali di dalam badanDengan menyeimbangkan tahap asid-alkali di dalam badan, ia dapat mengekalkan kesihatan badan.Snow Algae chlorophyll membekalkan sumber nutrien kesihatan yang amat baik oleh kerana komposisi Snow Algae chlorophyll mengandungi kalsium; yang amat berguna kepada mereka yangmenghidapi penyakit arthritis, penyakit tulang dan displasia pinggul.

4. Mereka yang berhasrat untuk mendapatkan sumber nutrien yang terbaik.

Kandungannya yang tinggi dengan RNA dan DNA didapati dapat melindungi dari kesan radiasi UV.

5. Mereka yang berhasrat untuk meningkatkan kiraan darah

Snow Algae Chlorophyll membantu pembentukan sel darah merah untuk memastikan bekalan  oksigen dan nutrien yang mencukupi bagi pembaharuan sel. Ia membantu menyejukkan atau memanaskan badan serta menyesuaikan badan terhadap perubahan persekitaran.

6. Mereka yang berhasrat untuk merangsangkan sistem imunasi.

Mempercepatkan aktiviti-aktiviti tisu sel dan pertumbuhan semula sel-sel secara normal untuk membantu penyembuhan di dalam badan pada kadar yang lebih cepat.

7. Mereka yang berhasrat untuk meningkatkan pembekalan oksigen pada darah.

Snow Algae Chlorophyll dapat membantu mengekalkan peredaran darah ke seluruh badan secara optima dan mengawal tekanan darah pada tahap yang sihat.

8. Mereka yang berhasrat untuk mengurangkan kedutan kulit dan penuaan.

Hasilnya kulit licin, lebih jelas dan kelihatan lebih muda.

FAQ (Soalan & Jawapan): Andaian soalansoalan yang diramalkan

S: Mengapakah najis saya kelihatan lebih kehijauan selepas mengambil Snow Algae Chlorophyll?

J: Sebelum keseluruhan pembersihan berlaku, badan kami gagal menyerap semua kebaikan klorofil lalu yang berlebihan akan dikumuhkan. Apabila bahan toksin telah dijelaskan, penyerapan akan bertambah baik dan najis tidak akan kelihatan hijau. Ini bermakna badan anda sedia untuk menyerap semua nutrien Snow Algae chlorophyll.

S: Bolehkah Snow Algae Chlorophyll digunakan sebagai antiseptik?

J: Ya. Dengan kuasa pembersihannya, Snow Algae Chlorophyll amat berkesan untuk membuang nafas berbau dan bau badan busuk. Pengambilan satu sachet Snow Algae Chlorophyll setiap hari dapat memastikan pembersihan badan secara menyeluruh dari organ dalaman ke kulit badan.

S: Mengapakan sesetengah orang mengalami ketidakselesaan seperti kerongkong kering, sakit kepala, deman dan haus selepas meminum klorofil berkepekatan tinggi?

J: Semua ini adalah reaksi positif selepas meminum klorofil, ini adalah kesan daripada fungsi pembersihan.Selepas ini, anda akan rasa bersemangat tinggi dan bertenaga. Untuk mempercepatkan kesan pembersihan,anda boleh meminum air yang banyak atau bermula dengan dos yang lebih rendah dan kemudiannya menambahkan pengambilan secara beransuran supaya badan anda dapat menyesuaikan diri terhadap perubahan.

S: Bolehkah saya mengambil Snow Algae Chlorophyll semasa mengambil ubat-ubatan yang diberikan oleh doktor saya?

J: Ya, anda boleh mengambil Snow Algae Chlorophyll. Ia dapat membantu hati anda untuk membuang kesan-kesan sampingan dari ubat.

S: Bolehkan saya mengambil Snow Algae Chlorophyll semasa puasa (Tidak termasuk ibadat puasa bulan Ramadan)

J: Ya, ia dapat membersihkan dan membuang bahan toksin badan, pada masa yang sama membekalkan nutrien yang diperlukan oleh badan. Ia adalah selamat dan menenangkan.

S: Apabila kesihatan badan telah bertambah baik selepas mengambil Snow Algae Chlorophyll, bolehkah saya menghentikan pengambilan Snow Algae Chlorophyll?

J: Ya, anda boleh. Walaubagaimanapun, adalah disyorkan untuk meneruskan pengambilan Snow Algae

Chlorophyll setiap hari untuk memastikan pembekalan nutrien secara berterusan yang diperlukan untuk kesihatan badan.
 
 
For order and queries:
 
SMS/WhatsApp: Sarah - +6012-2604057
 
SMS : Isa - +6012-283-3884
 


No comments:

Post a Comment

Testimonies